Forhindrer masseskyting: Undersøker løsninger

Florida-skytingen var en av de dødeligste skoleskytingene i moderne amerikansk historie. Nikolas Cruz, 19, som ankom en Uber ved Marjory Stoneman Douglas High School i Parkland, Florida skjøt kritisk. Han står for øyeblikket over 17 tellinger av overlagt drap. Han brukte det valgte våpenet for mange massemordere, en AR-15. Hans offentlige forsvarer hevdet at "Han er fullstendig klar over hva som skjer, og han er bare et ødelagt menneske."

Dette er den 18. masseskytingen i år! Men hvorfor begår unge mennesker slike avskyelige forbrytelser? Det har vært en mengde årsaker som tilbys av overlevende ofre, politikere, NRA, NRA-tilhengere og andre. Noen av årsakene er politisk motiverte, økonomisk lukrative eller reaksjonære. Kan vi forhindre fremtidig masseskyting? Ville bakgrunnssjekk som inkluderer mental helse redusere antall masseskytinger? Ville strengere straff for slike onde forbrytelser få personen til å tenke seg om to ganger før han skyter? Ville bevæpnende lærere gjort dem mer forberedt på det som har blitt uunngåelig? Ville det å heve alderen for å kjøpe en pistol gjøre susen?

La oss undersøke noen av løsningene som har besøkt mediediskusjoner. Jeg har med vilje forlatt pistolkontroll utenfor diskusjonen, ettersom den er blitt behandlet i detalj i mange andre skrifter. Alt det følgende kommer i tillegg til mye strammere pistolkontroll; det er en gitt!

1. Armlærere.

Dette har vært sterkt forfektet av presidenten; han kan til og med tilby lærere som får våpentreningsbonuser. For det første kunne jeg ikke være mer enig i at vi trenger mer midler til å trene lærere. Jeg er imidlertid heftig uenig i hva pengene skal brukes til. Lærere som er underbetalte, bruker flere hatter, må utføre administrativt arbeid, takle a narsissistiske generasjon, og kanskje selv sliter med psykiske lidelser trenger ikke tilleggsoppgaver. Men, Trump, hvis du tilbyr utdanning Finansiering, her er andre ideer - mer trening i kulturell følsomhet, om anerkjennelse av tegn på tidlige psykiske lidelser, mer makt til å redde barn fra urolige hjem og egenomsorg for lærere. Hvor vil disse våpnene bli lagret? På skolecampus? Dette kan gjøre våpen mer tilgjengelige for enda yngre barn. Og hva hvis en lærer i et øyeblikk av fortvilelse bestemmer seg for å misbruke denne tilgangen? Selv om alt går bra, kan tiden det tar læreren å få tilgang til pistolen for å beskytte klassen hennes, beseire formålet. Vi har alle grunnleggende behov, og ett av disse er å ha kontroll over beslutningene våre. Hvis vi tvinger lærere til å være bevæpnet (eller stigmatisere dem som nekter), lar vi dem være uten byrå.

2. Strengere bakgrunnssjekk som inkluderer mental helse.

Dette er ett av kravene til de overlevende ofrene og selvfølgelig for mange andre. På overflaten ser denne løsningen attraktiv ut. Men denne løsningen er lastet med antagelser som i sum kan være mer skadelige. For det første, relatere avskyelige forbrytelser til mental sykdom, styrker stigmaet om mental sykdom. Antagelsen er at psykisk syke er i stand til onde handlinger, og at fryktelige forbrytelser ikke kan bli begått av "sane" individer. Hvordan kunne en "tilregnelig" person velge å kritisk drepe så mange mennesker? Dessuten er det millioner av mennesker som lider av psykiske lidelser som f.eks depresjon eller angst. Faktisk lider en femte amerikaner av en psykisk lidelse. Mange av dem er vellykkede foreldre, samarbeidspartnere, arbeidere og innbyggere. Hvis de bestemmer seg for å drepe, avslutter de med vilje sine liv og tar sjelden noen gang uskyldige mennesker med seg. Mennesker som er så desperate etter å bli elsket, gjør ikke hatforbrytelser.

Slutt å politisere mentalhelsekortet. Vi er lei av det.

3. Mer avstraffelse.

Skytteren i Florida gikk for å spise rett etter, han prøvde ikke å gjemme seg. Vanligvis forventer de å dø eller ende opp med å skyte seg selv på åstedet. De vil gå som "helter". De ser slik død som en verdig måte å forlate verden på. De liker risiko, så de ikke overveier straff. Så strengere straff vil ikke nødvendigvis fungere.

4. Å heve alderen for å kjøpe en pistol.

Mange av disse skytingene er uvøren, impulsiv, umoden, med fullstendig ignorering av risiko. Denne typen prosessering er karakteristisk for en yngre umoden hjerne. Den utøvende frontale cortex som er ansvarlig for å hemme sosialt uakseptable handlinger, forsinke tilfredsstillelse, innsetting av tid mellom stimulus og respons fullfører ikke utviklingen før i begynnelsen av tjueårene (noen hevder til og med senere enn det!). Hjernen før frontal cortex modnes er avhengig av det mer primitive emosjonelle limbiske systemet, som fullstendig modnes før den frontale cortex. Dette forklarer hvorfor tenåringer gjør det de gjør. Impulsiviteten øker lineært når vi beveger oss fra barndom til oppvekst til voksen alder. Det er definitivt bevis for å støtte denne løsningen.

5. Mer kontroll over videospillindustrien.

Videospill har blitt så sofistikerte at spillerens hjerne mener det er ekte. Disse spillene har blitt mye mer aggressive og hevngjerrige. De endrer spillerens virkelighetsfølelse og får vinnere til å føle seg uovervinnelig. Selvfølgelig er det bare tapere som dør i disse kampene. Vi trenger mye strammere kontroll på denne milliardindustrien. De må slutte å lage et leketøy av spillerens sinn.

6. Invester i mental helse og påvisning av tidlige tegn på barn med risiko.

Mer forskning på pålitelig forebygging og behandlinger som fungerer er avgjørende. Å tilby et sikkerhetsnett for barn i fare kan forhindre at en blir en psykopat. Noen kriterier som krever øyeblikkelig Merk følgende er: urolige barndom, mister en forelder, mobbere, aggresjon, og mangel på medfølelse for andres tap. Kanskje er den verste kombinasjonen et barn som har en trøblete barndom, aggressive tendenser, impulsiv og liker risiko. Hvis dette barnet også har tilgang til en pistol, er det kirsebæret på toppen.

Vi må finne finansieringen og ressursene for å lære kjærlighet hvis vi ønsker å stoppe medfølelsesfrie forbrytelser.

Tanker og bønner er faktisk med ofre overalt, men ikke handlingsløse tanker og uoppriktige bønner.

Sendt inn av Flint Fredstone 23. februar 2018 - 06:07

Israelerne løste dette problemet med væpnede vakter på alle skoler.

  • Svar til Flint Fredstone
  • Sitat Flint Fredstone

Sendt inn av Pam 23. februar 2018 - 19:44

Videregående skoleopplevelse kan være et torturkammer for visse barn. Hvis du er en ekstremt sosialt vanskelig tenåring som ikke passer godt med jevnaldrende og ikke gjør det bra på skolen, er selvtilliten din allerede på et lavt nivå. Kast i å ikke ha venner, følelsen av at alle hater deg, svikter klassene dine, og gru deg til hvert minutt av å være på skolen, og du kommer til å begynne å bli litt gal. Topp det med å gjøre det til et lovlig krav å være i skolen opp til en viss alder og fortsette å behandle en GED som tilsvarer en hjertesykdom, og du har et barn som føles som om han ikke har noen alternativer. Hvorfor ikke gi flere pedagogiske alternativer for barna som absolutt hater hele opplevelsen på videregående skole. Oppmuntre til nettbasert læring, uavhengig studie, hjemmeskole... noe for å få barn som absolutt hater alt om skole ut av skolemiljøet. Utdanningssystemet vårt er alle i en størrelse, men for barna som ikke passer, er det et torturkammer.

  • Svar til Pam
  • Sitat Pam

Sendt inn av Fred Witte 21. mai 2018 - 20:00

Til foreldre til Texas-barn:

Jeg er ingen barnepsykolog og er heller ikke en kvalifisert barnelege, men jeg har sett det
sannhet og jeg synes det er et stort nok ansvar å rapportere dette til deg. En finere
accosting har kommet til de som sprenger ut mot barna dine. Dette er en
trist ting å skje med et barn (* vi er voksne), det vil føre til at smerte hos dem
bli uttrykt på en så voldelig måte. Disse barna eksploderte til en mental
sammenbrudd og det å være barn, tok seg til rette da de allerede reiste.
Slik har dette skjedd - kanskje noen kan bringe det til en 'Stopp'-
En engangsvisning av et skytevåpen, som den berømte "parade-politimannen
fryktede armer "bodde blant dem lenge nok til å" ta tak "som en pistol.
Hver av disse barna var i tvil om å finne tilstrekkelige ressurser til sine
levetid på en rutinemessig måte, kvaliteten på 'dagligvarer', en underholdende
'Levende'; nok til å tilfredsstille arbeidsplassen, og attraktive livsstiler ~
(må fortsatt gifte seg) ~. Denne "uderdepresjonen", en av inflasjon som det betyr
"A Living", kombinert med manglende orientering som ingen stand - flytende i en
vind uten respekt og meningsløse kommunale verdigheter som ikke 'BASE'.
Det du har med disse barna, er en politisk kampanje hos barn
ramme og en slags 'Goth' mudder som går gjennom 'Town' med ansiktet
de bruker å bli ignorert av alle aspekter av foreldrepresentasjon tilgjengelig
til deres 'unge verden'. ** (det er kjent av dem, voksne trenger respekt også)
Så for å stoppe dette, og aldri la det skje løsningen på dette HAR
SKAL BEMÆRKES, jeg ser litt overløp av høyskoleprofessoren
og nedover linjen lærerens forhold til det intellektuelle
nivå, men resten er villmarkstrening. Jeg ber deg om ikke å ta dette som kritisk,
men vestkysten er der dette startet som også Range Settlers-debatten.
-Du kan sitte gjennom denne lille lappen. Så la oss kombinere faktorene; pistolbelte
slitasje i historie, skolebarn i stil, opprør på vestkysten og
{en løgn} evne til å lykkes hvis man får nok fokus. DET er bare skjerpende,
"spytte", ingen av de voksne voksen har overlevd det, vi har filmer
med akkurat denne tingen helt opp og ned. Dere alle er Texan dere har sett alle
disse tingene, men ikke så mye "First Class Flying" ting, hvis jeg har rett vi
kan alle få dette nå.

Som en ytterligere merknad og på ingen måte en del av brevet ovenfor: 'Det er nei
skylden på noen av omtalehandlingene fra de som eksemplifiserte "måtene"
som gikk foran, men at de var opptatt av hendelsene som
hver adresserte. Lite varsel om det omkringliggende folket
kan bare være betydningen av alt dette problemet, men kan ikke gå tilbake, tror jeg
at filmer, squatters, Wild West, fremme idioter, pedagoger eller
Politikere har, eller hatt forestillinger om deres effekt (er). Jeg vil gå så langt til
si at noen av disse "Fast food" og "Cabbie" dudes er barnlignende.
Kan vi bare gå rundt dem til "Løsning".

  • Svar til Fred Witte
  • Sitat Fred Witte

Innsendt av urimelig 23. februar 2018 - 19.48

Leste jeg et sted at Broward County tilbød seg å legge flere svært trente og væpnede offiserer (5 eller flere) noen i vanlige klær, noen i uniform, på HVER skolesystem i fylket... men da fylket sa at skattebetalerne måtte støtte finansieringen for tjenesten (nå - du kan ikke forvente at vaktene jobber gratis) at velgerne IKKE vil endre planene sine for fremtidige ferier til eksotiske øyer, og planer om å kjøpe en hyggeligere bil, og heller ikke oppgradere telefonene sine på $ 900 dollar, og juks på skattene deres kunne ikke endre seg (tyv) og faktisk tanken på å gi opp enda en dollar til fylkesskattesystemet fikk dem til å klype seg enda hardere ned på den tunge posen med gull i hendene og fikk neseborene til å blusse ut og hornene til å begynne å projisere fra panne... Jeg er ikke sikker, kanskje jeg bare drømte det.

Jeg vet dette, vi KAN sette inn sikkerhetstiltak,... men folk er grådige. "Ikke min dollar" sier de. De vil heller ta sjansene... og når noe skjer, får du på nasjonal TV og snuble rundt og fortsette å begrense andres friheter, slik at de kan beholde gullet og levestandarden. Du vet at det er sant.

  • Svar på urimelig
  • Sitat urimelig

Sendt inn av Boiled Frog 24. februar 2018 - 12:54

Den årlige blodutslettingen har nå blitt et månedlig ritual. Med tanke på hvordan Amerika (ikke) ser etter løsninger, vil blodutslettingen slå ukentlig, deretter daglig. Hvert trinn vil tjene til at neste trinn føles nesten normalt. Ingen kraft på himmel eller jord vil stoppe dette.

  • Svar til Boiled Frog
  • Sitat Kokt frosk

Sendt inn av Remember Kate 27. februar 2018 - 12:10

Hvis alle kanoner av lovlydige borgere ble konfiskert, ville det fortsatt være skuddskyting.

Hvis liberale ga seg en melding om myrdede amerikanere, ville de kreve en grensevegg, men de trenger velferdsvelgere, slik at de aldri vil gjøre det.

  • Svar på husk Kate
  • Sitat Husk Kate

Sendt inn av Strategerist 2. mars 2018 - 09:19

Statistikk viser at masseskytingen faktisk har gått ned de siste 25 årene. Det primære problemet er ikke våpen, siden det er mange flere kanoner på landet enn for 25 år siden.
Jeg underviser på videregående, er pensjonert militær og vil elske sjansen til å bære på skolen (som jeg gjør fra jobben). Jeg vokste opp med våpen og har trent tenåringsbarna mine til å håndtere våpen trygt. Løsningen er trening, men inndragning.

  • Svar til Strategerist
  • Sitat Strategerist

Sendt inn av sabo 29. mai 2018 - 08:10

Anonym skrev:

Statistikk viser at masseskytingen faktisk har gått ned de siste 25 årene. Det primære problemet er ikke våpen, siden det er mange flere kanoner på landet enn for 25 år siden.
Jeg underviser på videregående, er pensjonert militær og vil elske sjansen til å bære på skolen (som jeg gjør fra jobben). Jeg vokste opp med våpen og har trent tenåringsbarna mine til å håndtere våpen trygt. Løsningen er trening, men inndragning.

  • Svar til sabo
  • Sitat sabo

Sendt inn av Fred Witte 29. mai 2018 - 22:02

Hensikten min var å kalle "barnet" med en pistol, feiltolke en pistol som politiet utsteder og antar med deres ungdommelige syn på en "Drap" Instrument "merking av en pistol fra et arbeidsfelt til egne hender OG stabilisering av dette idealet som" Main Thing "en pistol representerer i tusenårsriket underkultur.

  • Svar til Fred Witte
  • Sitat Fred Witte

Sendt inn av Burr 21. januar 2019 - 1440

Faktisk har statistikken blåst opp de siste 25 årene da det faktum at Columbine videregående skole virkelig vekket alt opp igjen etter Texas teknisk skyting i 1966. Jeg er student og lærer for tiden om dette for øyeblikket og gjør statistiske tilstander når jeg skriver dette... I 2001 var det 2 masseskytinger, 2002 var det 1, 2003, det var 2, og dette fortsetter en stund og 2011 treff og bom er det 8 skytinger, deretter 5, deretter 9, og da i 2017 hadde vi nådd et høydepunkt på høykant, akkurat som så i 2018. Jeg må respektere innsatsen din, men jeg må si at du er feil.

  • Svar til Burr
  • Sitat Burr

Sendt inn av Les 18. mars 2018 - 20:00

Hvis det ble gjort på skolene våre på utbredt grunnlag, ville antallet masseskytinger på skolene synke sterkt. Å være noen som ble mobbet på skolen, kan jeg få empati med de som begår masseskytingen. Ved å prøve å bli kvitt våpen og kaste $$$ på problemet, behandler du bare symptomene, ikke kjernen i problemet. Når jeg ser hvor åndelig død folketallet til denne nasjonen er, tviler jeg på at det i det hele tatt vil skje. Forvent at det skal skje flere masseskytinger til tross for at nye våpenlover blir vedtatt, bevæpne lærerne, kaste $ $ på problemet, ad nauseum. Alle disse "ekspertene" minner meg om bibelverset, "som de bekjenner seg til å være kloke, ble de dårer." - Romerne 1:22

  • Svar til Les
  • Sitat Les

Sendt inn av Sam G. 20. mars 2018 - 16:27

Jeg er nysgjerrig, antar at regjeringen fjernet det andre endringsforslaget og at hver person i Amerika ble pålagt ved lov å overgi eventuelle våpen i deres besittelse?
Anta at vår regjering vedtok inndragningslover der tropper, under ordre, kunne komme inn i hjemmene våre med befaling og fysisk ta våpnene våre fra oss?
Selvfølgelig ville denne hypotesen aldri skjedd her i Amerika, ville den? Kunne det? Hva om presidenten i USA erklærte en militær politistat?
Hvor mange mennesker vil faktisk overgi våpnene sine? Jeg vet at i et ideelt samfunn ville svaret være "å ja, det ville jeg selvfølgelig". Så vurderer jeg den avvikende siden av samfunnet vårt som jeg personlig kjenner der ute, som ville være menneske av natur, begjære våpnene sine og gjemme eller begrave dem sammen med nok ammunisjon til å beskytte seg mot andre for måneder.
Jeg kom til den konklusjon at vi ikke lever i det "ideelle" samfunnet, vi lever i det "ekte" hvor alle andre må overholde lovene, ikke oss. Hvis vi ikke forteller noen om våpnene våre som vi smuglet inn til landet eller kjøpte ulovlig, vil ingen vite det.
Hvordan ville politiarbeidet faktisk fungere?
Om sommeren høres dette ut som latterlig denne ideen om å forby alle kanoner. Er jeg den eneste personen som ser dette? Jeg ønsker alle kommentarer velkommen.
Sam

  • Svar til Sam G.
  • Sitat Sam G.

Sendt inn av Flint Fredstone 14. mai 2018 - 10:47

Det andre endringsforslaget eksisterer for å forhindre regjeringens tyranni. En regjering som prøver å beslaglegge våpen er automatisk uekte og bør motstås for enhver pris.

  • Svar til Flint Fredstone
  • Sitat Flint Fredstone

Sendt inn av Paul 7. mai 2018 - 11:23

Det virker til og med på et velmenende, tenkende nettsted som PT, jeg kan ikke komme vekk fra politikk.

Jeg liker forfatterens arbeid. Jeg gjør virkelig det. Jeg er en talsmann for mental helse, veldig følsom person, blant annet. Jeg er også en tro på våpenrettigheter. Det er så tydelig åpenbart for alle som er oppvokst i en konservativ familie at våpen ikke dreper mennesker, folk dreper mennesker, og det er det viktig at vi lærer pistolsikkerhet i ung alder, fordi vi liker det eller ikke, vårt samfunn er et som er BASERT på individuelle rettigheter til våpen eie.

Hvorfor blir den andre endringen ikke respektert av halvparten av dette landet? Hvorfor tror du en morder ikke kunne bruke en bil for å drepe mennesker, som i Frankrike? Eller en av en million andre måter en dårlig mening person kan skade en annen.

Forfatteren prøver så hardt å ikke være politisk, men kan ikke en gang komme ut av startblokkene uten å gjøre det, "Alt det følgende er i tillegg til mye strammere pistolkontroll; det er en gitt! "

Hvorfor er akkurat det "en gitt"? Ah, rett, fordi i tankene dine er onde og ved å gi regjeringen mer makt og vedta nye lover som bare lovlydige borgere vil følge, vil dårlige ting slutte å skje i verden.

Jeg mener ikke å gi avkall på dette velmenende forsøket på å diskutere et vanskelig og viktig tema i dagens Amerika. Jeg setter pris på og respekterer innsatsen.

Jeg tror væpnede vakter på skolene er et rimelig forslag for å beskytte barn, men det vil medføre en kostnad og er fremdeles ikke en garanti for sikkerhet.

Hvis lærere fikk bære, ville det sannsynligvis være på en skjult måte for deres person, så din bekymring våpen som studentene får tilgang til og / eller som tar for lang tid å svare på en hendelse, er begge ikke godt begrunnet i min mening. Du skjønner sannsynligvis ikke det, men når du går gjennom samfunnet i dag, omgir du deg av ansvarlige kanoneiere som bærer skjulte våpen klare til å trå til i tilfelle et voldelig angrep. Disse menneskene er piloter, ingeniører, regnskapsførere... vanlige mennesker. Du ber om mental helse for ikke å bli stigmatisert av politikere, men likevel stigmatiserer du pistolbesittelse på grunn av din egen underbevisste skjevhet.

Jeg vil oppfordre deg til å gjøre noen ærlige innvendige refleksjoner rundt temaet i 2. endringsforslag, og kanskje til og med tilbringe litt tid med mennesker som tenker annerledes enn deg. Kanskje gå til en våpenrekkevidde. Kanskje gå skeet skyting. Kanskje ta en hjemmeforsvarsklasse. Hvis du er så urokkelig i troen din, bør du ikke være redd for å utforske perspektivet til mennesker som tenker annerledes enn deg.

For øvrig har piloter lov til å bære våpen nå siden 9/11. Hvis noen prøvde å høye et fly som en av disse pilotene var på, ville han mislyktes. Jeg føler meg mye tryggere ved å vite det, og jeg ville føle meg mye tryggere å vite at læreren til barnet mitt var en lovlydig, skjult transportør som var i stand til å beskytte klassen sin mot en dårlig fyr med en pistol.

  • Svar til Paul
  • Sitat Paul

Sendt inn av Joe 21. mai 2018 - 02:04

Våre barn er fremtiden, og deres liv blir tatt i en uakseptabel hastighet hvert år mens vi grubler over løsninger. Det er en ekstrem situasjon som må løses for enhver pris. Det er uakseptabelt at en person kan skaffe seg en farlig skytevåpen og forandre så mange mennesker liv permanent i så kort tidsramme. Det er uakseptabelt at vi ganske enkelt aksepterer skoleskyting som den nye normen. Vi kan fortsette å diskutere om rettigheter og kaste bort millioner på å prøve å sikre skoler ved å kjenne godt, vi kan ikke virkelig oppfylle standardene for å oppnå det. Hvis vi ikke rimelig kan ta alle våpen, må vi finne en måte å sikre det på kilden. Hvis disse menneskene ikke vil gi fra seg sine halvautomatiske overfallsgevær, bør det være deres ansvar å holde dem uaksessable for dem som kan begå attro med dem. Disse kanonene skal ikke etterlates i et område der et ubalansert individ kan gjenvinne det, laste det og ta folks liv med det, det er så enkelt som det. En pistol som kan skytes raskt etter hverandre med evnen til å drepe enkeltpersoner, bør låses på et sted der bare eieren av den har tilgang til den. En person som må ha en pistol av dette kaliberet, må holdes ansvarlig for det og gjort for å forstå de alene vil være ansvarlige dersom eiendommen deres blir hentet fra dets oppbevaring og brukt til skade andre. Det er den samme oppdragsgiveren som en person som må ha en pit-bill eller et annet farlig dyr som er ansvarlig for sine handlinger. Hvis du må eie noe utover det som rimelig forsvarer din person eller eiendom, må du garantere at det er uoppnåelig for andre enn deg selv. Dette problemet må håndteres ved kilden. På denne måten krenkes ingen rett til å bære våpen og de som velger å eie et våpen av denne art må holdes ansvarlig for at det er trygge holdning og forsikrer at det ikke kan oppnås for alle som kan misbruke den. Våpnene må registreres og ved lov garanteres av kjøperen at de vil låse det på en måte ingen andre enn dem kan bruke det. Den skal ha en avtakbar sylinder som gjør den ubrukelig uten og holdes atskilt. I virkeligheten er det ingen som bruker en halvautomatisk overfallsgevær for å forsvare hjemmet sitt, normalt er det nok med en pistol. -Joe

  • Svar til Joe
  • Sitat Joe

Sendt inn av anon 2. juni 2018 - 05:08

Landet ditt er knullet

  • Svar til anon
  • Sitat anon

Sendt inn av Caleb 18. august 2018 - 21:05

Forstå at bare det å si "ditt land er knullet" ikke er nyttig eller verdt å si. Forstå at dette er et alvorlig problem, og at din ignorering av riktig og meningsfull samtale er bortkastet pust fra din side så vel som respektløs overfor alvoret i situasjonen. Hvis du ikke har noe meningsfullt å si, ikke si det i det hele tatt, og ikke kast bort tiden til menneskene faktisk prøver å hjelpe til med å avhjelpe problemet.

  • Svar til Caleb
  • Sitat Caleb

Sendt inn av The Crust is a Must 7. august 2018 - 17:38

Jeg ble mobbet og tenkte aldri på å drepe eller slå de som mobbet. Jeg ble mobbet i shcool. Ther var også et familiemedlem som mobbet mange av oss. Ingen av oss tenkte å drepe noen av disse menneskene. Som foreldre og kone, eldre og nå mer modne, er det ting jeg sier, men aldri dreper. Først bytte skole, ja, vennene mine gjorde dette på 80-tallet, nye skoler uten problemer. konfronter mobbere på en måte som kan fungere for de fleste. Prøv å vinne, før ting blir verre. En annen måte, fortell en lærer, på grunnskolen ønsker de fleste lærere å bli fortalt om mobbere. Ja, noen sparker rumpa, ja, noen vil ta på seg en mobbe. Men drep dem, hva slags samfunn promoterer du her? Hvis noen ikke liker deg, drep dem. Hva f & ^%?

  • Svar til The Crust er et must
  • Sitat The Crust is a Must

Sendt inn av CoolGuyPro1001 1. november 2018 - 16:20

Et av de mest voldelige videospillene, GTA V, har solgt over 50 millioner spillere, men det er ikke over 50 millioner skoleskytinger som skjer. Hvorfor? Fordi de fleste som spiller selv de mest voldelige videospillene ikke ønsker å forårsake vold i det virkelige liv. Videospill la spillere være hva de vil være. De kan være en rørlegger som går i rør, eller de kan være en gal galning som dreper mennesker. De som ønsket å gå videre fra å drepe NPCs til mennesker i det virkelige liv, var allerede psykisk syke. Også vold fra videospill forårsaker ALDRI sinne. Jeg har spilt mange voldelige kamper før og har ikke blitt sur. I mellomtiden skriker jeg alltid på TV-en min hver gang jeg blir grønn skallet i Mario Kart.

  • Svar til CoolGuyPro1001
  • Sitat CoolGuyPro1001

Sendt inn av Brad 6. november 2018 - 09:58

I stedet for å bruke penger for å legge til våpenlover eller andre ting bruker mer penger på å gjøre skolesystemet til en rikere opplevelse. Jeg var musikkstudent og jeg kan gi deg beskjed om at hvis jeg ikke var i bandet, ville jeg følt meg verre med meg selv. poenget med disse klubbene er å føle en del av noe, og disse skytterne føler at de ikke er en del av samfunnet.

  • Svar til Brad
  • Sitat Brad

Sendt inn av CM 23. januar 2019 - 12:47

Hva er beviset du bruker for å koble videospill til våpenvåpen? Jeg tror ikke det er noen klare bevis.

  • Svar til CM
  • Sitat CM